Чудото на Коледа


Обичам Коледа! Още от дете, когато похапвахме банани и шоколадови яйца от Кореком. Въпреки всички катаклизми в живота ми не се отказах да празнувам Коледа. Дори и работата ми основно се върти около Коледа. Като че ли това е някаква съдба.

IMG_0224 IMG_0199

Моят дядо Коста, мир на праха му, беше търговец и около празниците имаше много работа. Затова всяка година в навечерието на празника ми даваше пари и ме пращаше да избера подарък за всеки член на семейството. Това беше огромна радост и отговорност за мен. Колко странно може би още тогава съм се подготвяла за сегашната си работа.

Със сигурност няма да кажа нещо по-различно от всички вманиачени по този празник – духът на Коледа, семейството, събрано около масата….украсата и уюта….

Но за мен Коледа е и едно обещание – да подхранвам вярата на хората, които обичам, че има чудеса. Боби, а какво е за теб Коледа?

IMG_0217

Вашият коментар

