Защо Лисабон ?


Минаха почти шест месеца откакто „живея“ в Лисабон и приключението е към своя край. Защо живея е в кавички ли, защото аз имам само един дом и той е България. И все пак Лисабон е най-очарователният, колоритен и приветлив град, в който съм, градът, който се доближава най-много до усещането, което ми създава София. Затова реших ако все още не съм Ви убедила да отворите касичка с надпис „Лисабон“ да Ви обрисувам едно кратко резюме (което да ви накара да погледнете настойчиво към куфарите) защо този град е толкова специален …

1. Катедралите и трамваите- има някаква симбиоза между тях и са толкова фотогенични. А, да ! В тази точка включвам, че Лисабон е толкова благодатен за снимки, че всеки любител/професионалист ще хване тендовагинит от натискане на спуска, повярвайте ми изпитала съм го 🙂 IMG_8343

2. Океанът, който е само на няколко минути от центъра на града

IMG_7558

3. Miradouro – или красивите гледки, които се разкриват от седемте хълма на градаIMG_87074. Азулейжу – необичайното изкуство по фасадите на сградите

IMG_8504

5. Кафето, ах кафето, вкусно почти колкото италианското (дано нямаме читател италианец) и достъпно само за няколко центаIMG_8960

6. Реката, реката, реката ! Най-любимото ми място в целия град. След като живях в Лисабон вече съм убедена-градовете, които имат досег до река имат особено очарование. А местните така се гордеят с нея, че я наричат Море !

IMG_7809 7. Малките улички. Те са в целия град и всяка има свой индивидуален характер. Затова моят съвет, губете смело и безотговорно, за да намерите истински празник за очите.    IMG_7526

8. Парковете – невероятната гледка, която се разкрива от Parque. И все толкова зелено, независимо от сезона.IMG_92719. Уличното изкуство, най-разнообразно и постоянно провокиращо

IMG_9367

10. Пащеиш де ната, от онези изкушения, на които трябва да се отдадете без дори да се замисляте.IMG_7684

2 мнения за “Защо Лисабон ?

  1. Благодаря ! Щом съм успяла да Ви провокирам, не го обмисляйте, а започвайте да търсите билети. Убедена съм, че Лисабон ще ви омагьоса и ще остане завинаги в сърцето … 🙂

Вашият коментар

