I will be home for Christmas


Знаете ли, живота в чужбина учи на много неща. Но един от най-важните ми уроци е, че запознах да ценя и да обичам България още повече. Сега броение дни преди да се прибера в София за Коледа, сърцето ми тупти от вълнение.

IMG_9318 IMG_9142

Дори само заради тази емоция, да изживея онази сцена от филмите, когато виждаш най-милите си и свидни хора на летище си струва да се опита от живота зад граница. Защото празниците са, за да се споделят със семейството. Коледа е спомените ми запечатани от детството, къщата ухае на канела, татко се опитва да прилича на дядо Коледа, елха, отрупана с подаръци и малкото ни джудже въртящо се с нетърпение около нея, коледни филми, горещ шоколад и коледни лампички… И най-важното всичките ти любими хора на едно място, заедно !

IMG_9241_1

Ето това и Лисабон не може да ми го даде ! Затова стягам куфарите, чакайте ме, само моля, напишете една картичка на дядо Коледа (или Емил Чолаков – не знам кой отговаря) за неснежно време и чиста писта идната седмица !

Até logo!

Вашият коментар

