Feliz aniversario e felicidades !


„Точно така – у човека само две неща не остаряват : очите и мечтите.“

 Дамян Дамянов

Сега като съм хиляди километри далеч от най-любимите си хора, оценявам още повече каква късметлийска съм, че има такова семейство и приятели .А на празниците е може би най-трудно, но пък някой умник е измислил интернет. Благословен да е !

Честит рожден на моята прекрасна майка. Може би ще прозвучи горделиво и банално, но тя определено е в графата и държи първенството на най-добрите майки на света. Не защото прави най-сладките паланчинки, най-меките питки и най-хрупкавата пица или защото прегръдката й може да ме стопли и в най-студения ден, не и заради уверената й усмивката, съветите, напътствията, разговорите, подкрепата. Не ! А затова, че тя е моят пример и пристан. Имаше една такава мисъл : „Има хора уютни като дом. Прегръщаш ги и разбираш – у дома съм.“ Ето това е мама, прегръщам я и знам, че съм у дома. Тя е моето убежище за големите бури в живота, човекът, на когото истински искам да приличам като порасна. Защото тя не е от хората, които се отказват, не е от хора, които търсят лесното или разчитат на някого. Тя е достатъчно силна, за да посреща всяко ново изпитание и достатъчно уверена, че ще се справи с всичко. И го доказва. О, да ! Доказва го всеки ден. От нея съм научила, че страховете трябва да се преодоляват, мечтите трябва да се преследват, а всеки проблем има своето решение, но всичко това се прави с добро и с мисъл за другия.

Доказателство за това как професионално си е свършила работата на родител  (с огромната помощ на тати) по възпитанието на две деца, сме ние с брат ми. Всеки път, когато някой ни направи комплимент какви хора сме станали, всичко дължим на онези гореспоменатите. Иска се сърце, за да си родител. Може да не си даваме сметка често, но едно дете се възпитава с любов, а ние сме получи и продължаваме да получваме тонове, чак се чудя къде я побира цялата тази обич мама.

Та, тази година моята майка пак ще има по-различен рожден ден, ще съм далеч от нея за първи път. Сигурно си казва, ей отървах се от едното… Но отърване няма ! И на другия край на Европа, изненади пак ще има. А най-доброто тепърва предстои за тримата мускетари, особено като знаеш, че те обичат от земята до небето и обратно !

Едно мнение за “Feliz aniversario e felicidades !

  1. Мило,дете,щерко моя! В този свещен миг получих най.мечтания,най-вълнуващия и най-благословения подарък, за който дори не съм си позволявала да мечтая! Не можеш да си представиш колко съм щастлива и повярвайвай ми чувствам се толкова обичана и толкова горда, че съм готова да прелетя цяла Европа,,за да те прегърна. Много ми липсваш, но днес особено, защото ти се вълнуваш на моите рожденни дни повече от мен, защото ти и брат ти правите празника ми, защото вашите торти подправени с цялата ви любов са най сладки,защото…… .И знам тримата мускетари си остават свързани независимо то времето и пространството.Е, майки /мога смело да кажа/ завиждайте ми Бог ме е дарил с най-прекрасните деца на света! Благодаря ви слънчица мои!

Вашият коментар

