Лисабон-любов от пръв поглед


Особено, различно, малко тъжно, вълнуващо, носталгия, адреналин и любопитство. Това са част от думите, с които мога да опиша последните няколко дни. Да, промените са много. Трябваше да събера света си за шест месеца в два куфара, в рамките на някакви си 31 кг., да се отделя от най-любимите ми хора и да хвана два полета в един ден сама, да се отправя към нещо толкова непознато, че ума ми не го побираше. 

IMG_7237

Страх ме е да летя. Много ме е страх. Но получих възможност да се държа мъжки и да започна да преодолявам това. Имаше дъжд, буря, доста турболенция, всичко като по поръчка, но минаха и сега сърцето ми не бие с хиляди удари в секунда. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAЛисабон. Не мога да го опиша с една дума. Това не е град, към който можеш да останеш равнодушен. Той крещи екзотика, уникалност, атмосфера, магия … Лисабон има аромат, облик, харизма, характер.

IMG_7709

От фасадите на сградите до жителите на града, всичко за мен е ново. До този момент брега на Тежу е любимото ми място – все едно съм на морето, лекият бриз, силното слънце, вълните…рай. За сега толкова, все пак трябва да има какво да Ви разказвам през следващите шест месеца. Само ще кажа, че дори и толкова мечтаният от мен Лисабон, не е София, когато най-любимите не са до теб…

IMG_7785

 

 

2 Comments Add yours

  1. Candy каза:

    Преди всичко ти желая успех в начинанието! Лисабон, представен от теб ми изглежда интересен, колоритен, определено не е скучно:) Не съм била в този град и със самолет не съм летяла:) Прекрасна нова седмица!

    1. place4inspiration каза:

      Благодаря ! Аз пък ти желая от сърце в най-скоро време да полетиш и в Лисабон да отидеш, а защо не и двете наведнъж – да се докоснеш до магията на Лисабон и летенето със самолет !

Вашият коментар

