До СПА и обратно


За два дни имах невероятната привилегия да бъда единствена компания на 22-годишната ми дъщеря. Всичко започна с един подарък за рожден ден и с едно мое тайно желание написано на 1.01.2011 г. записано в специално тефтерче …

Нека започна от самото начало. Предстоеше рождения ден на дъщеря ми и мира не ми даваше проблема, че не мога да измисля подходящ подарък. Тогава  ме осени идеята да й подаря абонамент за едно ново списание, посветено на фотографията – “Фотомания”. А защо фотография – дъщеря ми учи PR и в програмата й фотографията се оказа основен предмет и тогава много се запали и реши, че това е новото й хоби. Не знам до колко успях да я изненадам и зарадвам с този подарък, но тя като една добре възпитана млада дама много ми благодари. Никой не предполагаше, че това е само началото. Няколко седмици след това един имейл от редакцията на списание “Фотомания” ни шокира с новината, че с абонамента си дъщеря ми е участвала в томбола и печели награда – две нощувки в СПА хотел във Велинград за двама.

IMG_7969 IMG_8269Много самонадеяно от моя страна аз реших, че съм вторият човек в тази неочаквана ваканция / по-късно разбрахме, приключение е по-подходящото определение/ и  започнахме да броим дните до заминаването.

Бяха три прекрасни дни сред природата, придружени от пълен релакс

IMG_7953 IMG_7946

Междувременно спретнахме един бърз ремонт на колата и се запознахме с много добри хора, които ни подадоха ръка в труден момент, ей така човешки / за да ни е по-сладка почивката/.

Подреждайки дни след това приключение открих едно позабравено тефтерче, в което / по съвет на по-умни от мен хора изреждах нещата, за които мечтая/. И  знаете ли какво открих – желание номер 1 написано на първи януари 2011 г.– искам да отида на СПА. Е, оказа се, че Вселена имала уши и за моите желания. Затова мечтайте и искайте !’spaaa

2 Comments Add yours

  1. Candy каза:

    Честито, сладуранки! Красиво е мечтите да се сбъдват и ви пожелавам още много такива прекрасни подаръци с изненадващо продължение!:) Чуден релакс! Поздрави!

    1. place4inspiration каза:

      Благодаря, оказа се, че няма нищо по-хубаво от неочакваната ваканция 🙂

Вашият коментар

