Никой не е по-голям от хляба…


В тази древна сентенция е казано всичко. Хлябът е вдъхновил двама творци,които са го постави в центъра на своята фотосесия.Тук е мястото да ви разкажа и моята история.Преди много години, когато бях начинаеща в кухната се страхувах да меся и най-вече да работя с мая. Една много мила и опитна в кулинарията дама ме посъветва първото ми месене да бъде на празник и ми даде една чудесна рецепта за погача „Слънце“/ще ви я демонстрирам някой ден/. И така на връх Великден с много вълнение в тъмни зори замесих първата си питка. Беше като свещенодействие – само аз и тестото. Познайте? Получи се най-невероятната погача… и до днес имам много малко несполучливи опити. За мен работата с тесто е като анти-стрес терапия. Опитайте, защото никой не е по-голям от хляба …

colourconcept + styling : dietlind wolf

photos : walter cimbal

Вашият коментар

